Subject: Ed: Veeveo teenuse Tapa vallas
From: "Liisu Tamm" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 09:35:01 +0300

Palun registreerida ja määrata keskkonnatervise osakonnale vastamiseks.

Saatja: Mailis Sepp <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 4. september 2024 09:29
Adressaat: Liisu Tamm <[email-masked]>
Koopia: [email-masked]
Teema: [POTENTIAL PHISHING]Veeveo teenuse Tapa vallas

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Rääkisime eile telefoni teel põgusalt veeveo teenuse osutamisest ja
lubasin teemaga seotud küsimused kirjalikult saata. Taustast nii palju, et
veevedu teostatakse hetkel peamiselt nendele kinnistutele, kus on
kaevuvesi reostuse tõttu joogikõlbmatu. Tapa piirkonnas on reostuse
põhjuseks lennuvälja jääkreostus ja Tamsalu piirkonnas Savalduma külas
Tamsalu reoveepuhastusjaama põhjustatud reostus. Mõned objektid on
sotsiaalsetel põhjustel veeveo nimekirjas.

Meie eesmärk on veeveo teenuse osutamine piirkondades ühtlustada ning
selgitada välja, kellele on veevedu põhjendatud ning kes saaks joogivee
kättesaadavuse/kvaliteedi probleemi kuidagi lahendatud (nt rauarikka vee
puhul vastavate puhastusseadmete paigaldamine). Hetkel oleme kaardistanud
kõik kinnistud, saatnud välja päringud veeveo vajaduse kohta ning saanud
kõigilt ka vastused. Soovime kõigiga lepingud sõlmida ning kehtestada
veeveo teenusele hinnakirja.

Minu mõtted järgmiste sammude osas:

*	Vaadata üle kaevude olukord; küsida dokumente, kui need puuduvad;
küsida kaevude hooldamise kohta;
*	Reoveekohtkäitlus kinnistul;
*	Tellida veeanalüüsid – mikrobioloogia, raud, väävelvesinik,
naftasaadused. Mida kindlasti veel peaks analüüsima?;
*	Vastavalt analüüside tulemustele otsustada ja leida
juhtumipõhiselt lahendused;
*	Tulevikus peaks veeveo avalduse esitamisel olema avalduse juurde
lisatud veeanalüüside tulemused, millel põhjal saaksime otsustada, kas
teenuse osutamine on põhjendatud.

Kas on veel midagi, millele veeveo teenuse osutamisel kindlasti tähelepanu
peame pöörama?

Heade soovidega

TAPA

VALLAVALITSUS

Mailis Sepp

keskkonnaspetsialist

322 9665, 5193 1564

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pikk 15, 45106 Tapa

322 9650, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.tapa.ee <http://www.tapa.ee/>